In termen de 30 de zile de la primirea comenzii poti completa Formularul de Retur. Click aici!
De asemena, ne poti scrie la adresa de email: contact@wozaro.ro sau ne poti contacta la urmatorul numar de telefon: 0758073439 .
Pasul 1:
Impachetezi produsul de returnat cat mai bine, iar noi vom trimite curierul sa-l ridice.
Daca produsul returnat ajunge la noi intr-o stare in care nu mai poate fi revandut ca si produs nou ne rezervam dreptul de a refuza returnarea contravalorii produsului returnat.(conform O.G. 130/2000)
Pasul 2:
Te contactam in momentul in care ajunge coletul la noi.
Pasul 3:
Iti vom transfera banii in cont, inclusiv taxa de transport daca:
ti-am trimis alt produs decat cel pe care l-ai comandat
produsul comandat a fost deteriorat la transport
produsul comandat are defecte de fabricare
Iti vom transfera banii in cont, mai putin 25 RON taxa de transport tur - retur produs initial/comanda initiala daca:
ai comandat gresit produsul, dar nu vrei inlocuirea cu alt produs, sau nu avem in stoc un alt produs pentru inlocuire
nu iti mai place, nu mai vrei produsul comandat
vrei ca produsul comandat sa aiba anumite caracteristici nespecificate in descrierea sau caracteristicile de pe site
Durata estimativa transfer bancar 3-5 zile lucratoare din momentul in care primim coletul de la tine.
Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 14 zile de la acceptarea returului.
In cazul in care ai comandat gresit un produs si doresti inlocuirea cu un alt produs trebuie sa stii ca se va percepe o taxa de 25 RON (cost trimitere produs nou+cost retur produs initial).
Daca noul produs este mai scump vei plati diferenta, daca este mai ieftin vei primi diferenta de la noi.
Pasul 1:
Ne contactezi la adresa de email: contact@wozaro.ro sau telefonic la numarul: 0758073439 .
Vom stabili impreuna ce produs/e doresti sa iti trimitem.
Pasul 2:
Impachetezi produsul comandat gresit cat mai bine, iar noi vom trimite curierul sa-l ridice.
Daca produsul returnat ajunge la noi intr-o stare in care nu mai poate fi revandut ca si produs nou ne rezervam dreptul de a refuza returnarea contravalorii produsului returnat. (conform O.G. 130/2000)
Pasul 3:
Te contactam in momentul in care ajunge coletul la noi, si iti vom trimite produsul dorit.